پروفایل جذاب برای جذب کردن کاربران

پروفایل جذاب برای جذب کردن کاربران

پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مثل ویترین مغازه هست و اگه ویترین مغازه شما جذاب نباشه، مشتری ها رو فراری میدید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور هست و این تصاویر هستند که حرف اول و آخر رو توی اینستاگرام میزنن.

عکس های با کیفیت

عکس هایی که بدون توجه در اینستاگرام گذاشته میشن، مخاطب زیادی نخواهند داشت و مردم به راحتی از اونها رد میشن؛ حتی اگه اونها رو با هدف معرفی برند خودتون بارگذاری کرده باشید.

پس بهتره که از رنگ‌های برجسته توی تصاویر خودتون استفاده کنید و عکس‌هایی بزارید که چشم‌ ها رو به خودشون خیره میکنند. قطعا با انجام این کار قدم بزرگ و مثبتی در راستای افزایش فالوور اینستاگرام خودتون برداشتید.

برای تصاویر تم مشخصی در نظر داشته باشید

ثابت شده تصاویر تک رنگ یا اونهایی که الگوی رنگی ثابتی دارند، در اینستاگرام بیشترین توجهات رو به سمت خودشون معطوف میکنند.

به این خاطر که وقتی افراد مشغول گشت و گذار در تایملاین خودشون هستند، معمولا تصاویری که تم ثابتی دارند توجه اونها رو به سمت خودشون جلب کرده و بلافاصله با دیدن، برند مرتبط با اون رو می ‌شناسند.

ویدئو رو فراموش نکنید

یک قابلیت مهم در اینستاگرام ویدئوهای 1 دقیقه ای هست که به شما این فرصت رو میده تا در60 ثانیه اونچه میخواید به دیگران انتقال بدید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک میکنه تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسه و فقط عکس‌های ثابت و بدون صدا در اون دیده نشه.

بهبود کلاس کاری و نظم در پیج

برای پیج خودتون یک لوگوی اختصاصی تهیه کنید و اون رو برای عکس پروفایل قرارش بدید. با این کار به پیج اعتبار میبخشید و اشخاص با مشاهده اون، متوجه این موضوع میشن.

انتخاب اسم، آی دی، آدرس URL و Bio مناسب برای صفحه هم تاثیر زیادی توی کلاس کاری اینستاگرام ‌شما داره و باید به اون توجه کنید.

علاوه بر این‌ موضوعات، پیشنهاد میشه از تصاویر اختصاصی خودتون توی پست‌ها استفاده کنید و کمتر سراغ عکس‌های منتشر شده در اینترنت برید.

از ویرایشگرهای تصویر استفاده کنید

سعی کنید از ویرایشگرهای تصویر در عکس های خودتون استفاده کنید، البته  در استفاده از ویرایشگرهای تصاویر سادگی را فراموش نکنید.

توجه داشته باشید توی ویرایش، نباید اغراق کرد و تصاویر رو طوری دستکاری کرد که با اصل خودش در دنیای واقعی خیلی تفاوت داشته باشه.

در عوض، از فیلترها و ابزارهای ویرایش در مسیری استفاده کنید که بهترین ویژگی ‌های عکس‌های شما رو برجسته کنند. اجازه بدید رنگ‌ها خودشون رو بروز بدن. نورپردازی رو تقویت کنید و با توجه به برندی که دارید به عکس، رنگ‌های سرد یا گرم بدید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 اسفند 1398برچسب:, ] [ 16:33 ] [ omid ] [ ]