تکنیک‌های فروش محصول در اینستاگرام

«این محصول را کسی نمی‌خرد، باید به‌سراغ محصولی بروم که تقاضای زیادی دارد!» این جمله را بارها از افرادی که در فروش یک محصول موفق نبوده‌اند، شنیده‌ایم. اما آیا به‌نظر شما، همیشه مشکل کارشان، نوع محصول است؟

تقاضای بازار قبل زا راه اندازی کسب و کار ضروری است؛ اما مهم‌تر از آن مهارت و توانمندی شما در افزایش فروش است. اگر فروش را بلد باشید، می‌توانید سخت‌ ترین مشتریان را برای خرید متقاعد کنید.

یک فروشندۀ خوب، برای محصولش (حتی اگر مایوی شنا در خشکی باشد!) تقاضا و مشتری می‌آورد. گاهی حتی خودمان، در بعضی از صفحات اینستاگرام یا وب‌سایت‌ها، بدون احساس نیاز، جذب محصول خاصی می‌شویم و آن را می‌خریم.

در ادامه راجع به بعضی از فوت و فن‌های فروش محصولات در اینستاگرام اشاره خواهیم کرد. توصیه می کنیم قبل از اقدام به فروش از طریق اینستاگرام، حتما این نکات را بخوانید.

فروش محصول در اینستاگرام

1-پروفایل خود را بهینه کنید
پروفایل صفحه اینستاگرام شما، مانند ویترین و دکور مغازه یا فروشگاه شماست. مشتری در همان 3 یا 4 ثانیۀ اول تصمیم می‌گیرد که شما را دنبال کند یا نکند. خلاصه اینکه، باید توجه و اعتماد مخاطب را در همان اولین لحظه، جذب کنید.

مثلا اینکه، یک توضیح بیوی (bio) مناسب و جذاب برای معرفی خود انتخاب کنید؛ بطوری‌ که مشتری دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشد. همچنین، اطلاعاتی دربارۀ امکان ارسال پستی به مکان‌های مختلف جغرافیایی، آدرس فروشگاه فیزیکی، لینک سایت فروشگاهی و شماره تماس، در توضیحات بیو قرار دهید.

بیوی پیج فروش اینستا

2-عکس های با کیفیت و مناسب از محصول بگذارید
با قدم زدن در مراکز خرید، جذب مغازه‌هایی می‌شویم که شیشه‌ و ویترین آن تمیز و از ظاهر خوب و مرتبی برخودار باشد. در مقابل، اگر ویترین فروشگاه بهم ریخته و نامناسب باشد، محصولات به سختی دیده شده و رغبت نمی کنیم وارد مغازه شویم. در اینستاگرام، عکس‌ها و ظاهر صفحۀ شما حکم همان ویترین و شیشه مغازه را دارد.

پلتفرم اینستاگرام، از ابتدا تا الان، ماهیت تصویری داشته و دارد. تاثیر قرار دادن تصاویر با کیفیت و مناسب، همیشه روی جذب کاربر، تاثیر زیادی دارد. حالا فرض کنید، یک صفحۀ فروش در این شبکه اجتماعی داشته باشید. همانطور که می‌دانید خرید از طریق اینترنت و یا اینستاگرام مشکلاتی را در پی دارد؛ یعنی خریدار نمی تواند جنس شما را از نظر فیزیکی لمس کند و یا ابعاد آن را بسنجد.

پس سعی کنید تصاویری باکیفیت بگیرید و منتشر کنید. البته نه اینکه لزوما به دوربین عکاسی گران نیاز داشته باشید؛ چون با همان گوشی در دستتان هم می‌توانید این کار را انجام دهید. نکات زیر قطعا کمک زیادی به شما می‌کند:

به جای استفاده از عکس‌های آماده در اینترنت و پیج‌های دیگر، ترجیحا خودتان عکس بگیرید؛ تا مخاطب متوجه اعتبار و حرفه‌ای بودن شما بشود.
اگر محصول فیزیکی دارید، از زوایای مختلف آن عکس بگیرید و پست آلبومی درست کنید؛ تا مشتری دید بیشتری نسبت به محصول پیدا کند.
برای صفحۀ خود یک استایل یا تم مشخص در نظر بگیرید؛ تا مثل یک ویترین خوش آب و رنگ، با چشم مشتری بازی کند!
برای نشان دادن نما و جلوۀ بعضی از محصولات فیزیکی مانند لباس، ساعت و کفش، از مدل‌ و شخص استفاده کنید.
برای ادیت عکس‌ها از نرم افزارهایی مانند Photoshop CC استفاده کنید.
3-برای فروش در اینستاگرام، فالوور هدفمند جذب کنید
بسیاری از افراد، تصورشان این است، که زیاد بودن تعداد فالوورها، برای فروش کافیست. حتی با پرداخت هزینه، فالوورهای فیک (جعلی) می‌خرند تا بقیه گول ظاهر را بخورند. اما در حقیقت، شما با یک فالوور هم می‌توانید محصول یا خدمت‌تان را بفروشید! پیشنهاد ما این است، به‌جای اینکه روی افزایش تعداد فالوورها وقت و هزینه صرف کنید، روی جذب فالوور هدفمند تمرکز کنید.

با توجه به محصول یا خدمت‌تان، باید برای آن مخاطب هدف مشخص کنید و روی جذب آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. مثلا فرض کنید، محصولات آرایشی و بهداشتی دارید. مخاطب هدفمند خود را باید از میان خانم‌ها و پیج‌‌ برندهای آرایشی و بهداشتی، سالن‌های زیبایی، میکاپ آرتیست‌ها، پیدا کنید. احتمال تبدیل این افراد به مشتری بالفعل، بیشتر است.

یا مثلا یک کسب و کار خدماتی در زمینه آموزش بازاریابی اینترنتی بیمه دارید، باید به‌دنبال جذب نمایندگان بیمه باشید. حتی بعد از مدتی، برای هدفمندتر شدن مخاطبان، می‌توانید فیلترهای دیگری مشخص کنید. به این ترتیب، تمرکزتان را فقط روی فالوورهای هدفمند خود قرار می‌دهید.

4-از قدرت ویدئو در اینستاگرام، غافل نشوید
بازاریابی با کمک ویدئو یا ویدیو مارکتینگ یکی از موثرترین روش‌ها برای جذب مخاطب در رسانه‌های اجتماعی، به‌خصوص اینستاگرام است. خود شما بیشتر برای دیدن ویدئو وقت می‌گذارید، یا خواندن یک مطلب؟! در واقع ویدیو، احساسات بیشتری را به فرد انتقال می دهد و ماندگاری آن بیش از عکس می باشد. با ساخت ویدئوهای جذاب و تاثیرگذار، افراد زیادی جذب محصول یا خدمات شما می‌شوند. به علاوه اینکه اعتماد آن‌ها هم جلب می‌شود.

مثلا یک ویدئو از نحوه استفاده از محصول درست کنید. یا اینکه اگر کسب و کار خدماتی دارید، یک ویدئو از سمینار و خودتان آپلود کنید. یا مثلا اگر قهوه می‌فروشید، فرآیند درست کردن قهوه از ابتدا تا انتها را به‌صورت ویدئو در صفحه‌تان قرار دهید. برای جذاب و حرفه‌ای شدن ویدئوها از نرم افزارهای ادیت مانند camtasia، filmoraGo و Adobe clip استفاده کنید.

5-از نظرات مشتریان استفاده کنید
اگر مشتری نباشد، شما هم هیچ درآمدی ندارید. پس برای حفظ مشتریان فعلی و تبدیل مشتریان جدید، روی برقراری ارتباط با آن‌ها وقت بگذارید. چون نظر آن‌ها به شما کمک می‌کند، محصولتان را بهبود دهید و ایرادات را برطرف کنید؛ به علاوه اینکه، این حس را به او القا می‌کنید که برای او ارزش و احترام قائلید؛ بنابراین او نیز متقابلا محصول یا خدمت شما را می‌خرد.

در اینستاگرام، جواب کامنت‌ها و پیام‌های افراد را کامل و صمیمانه بدهید. یا اینکه در بعضی از پست‌ها، از آن‌ها بخواهید نظرشان را در مورد محصول یا خدمت شما بنویسند. به این ترتیب، می‌فهمید آن‌ها چه می‌خواهند و ایرادات را برطرف می‌کنید.

اگر مقالۀ «اهمیت فوق‌العادۀ نظرات آنلاین کاربران + 4 ترفند» را مطالعه کنید، قطعا به تاثیر شگفت‌انگیز آن ایمان می‌آورید.

6-از مشتریان بخواهید شما را معرفی کنند
معرفی توسط مشتریان، ما را یاد بازاریابی دهان به دهان می‌اندازد؛ یعنی اینکه خود مشتری برای شما تبلیغ می‌کند. این روش بازاریابی علاوه بر رایگان بودن، تاثیر معجزه‌آسایی در افزایش فروش اینترنتی دارد. هر مشتری راضی، حدودا 10 مشتری، می‌‎تواند برای شما بیاورد. چرا؟ چون هر کاری کنید، اعتماد فالوورها به مشتری، بیشتر از اعتمادش به شماست!

این همان تایید اجتماعی یا social proof است که در مقالۀ «تأثیر معجزه آسای تایید اجتماعی یا social proof در فروش» مفصل درمورد آن صحبت کرده‌ایم.

یک نمونۀ آن، گذاشتن عکس از صحبت رضایت‌بخش مشتری است. یا اینکه، در ازای یک پیشنهاد ویژه، از مشتریان راضی خود بخواهید، با ضبط یک ویدئوی یکی دو دقیقه‌ای نظرشان را دربارۀ محصول‌تان بیان کنند. سپس آن را در پیج‌تان آپلود کنید؛ یا اینکه مشتریان‌تان را در پست یا استوری تگ کنید.

7-محتوای مفید و با کیفیت، منتشر کنید
تا چند سال پیش، رمز موفقیت برای افزایش فالوور در اینستاگرام، قرار دادن عکس‌هایی با گرافیک بالا بود. اما امروز دیگر، نگاه مخاطبان تنها به رنگ و لعاب تصاویر نیست و به محتوای متنی نیز، اهمیت زیادی می‌دهند. الگوریتم‌های اینستاگرام نیز عوض شده و بیشتر به رفتار کاربر نگاه می‌کند. اگر بتوانید، با محتوای جذاب و تاثیرگذار او را درگیر کنید، بازی را برده‌اید. مثلا کپشن پست‌هایتان شروعی جذاب داشته باشد تا مخاطب آن را تا انتها دنبال کند.

محتوا مهم ترین بخش اینستاگرام و هر رسانه است. اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید بهترین تصاویر و محصول را هم داشته باشید نمی توانید نتیجه خوبی بگیرید. محتوای خوب یعنی محتوایی که هم سرگرم کننده باشد، هم مفید و کاربردی. مثلا به جای اینکه در مورد ویژگی های محصولتان صحبت کنید، بگویید چه فایده ای برای مشتری دارد، بعد از استفاده چه اتفاقی می افتد؛ چرا باید این محصول را از شما بخرد؟!

اینکه بخواهید تنها اطلاعاتی از مشخصات فنی محصول صحبت کنید، یا بگویید قیمت آن چقدر است و در نهایت هم 30 هشتگ به آن اضافه کنید، برای افراد هیچ جذابیتی ندارد.

مثلا محتوای پیج شوکو لوگو نسبتا جالب و خوب است. بد نیست نگاهی به آن بیندازید. البته بحث محتوای اینستاگرام آنقدر وسیع است که نمی شود همۀ آن را در این مقاله جا داد. حتما مقاله دیگری با این عنوان اضافه می شود. به وبلاگ پرتال سر بزنید.

کپشن جذاب اینستاگرام

8-در اینستاگرام، فعالیت منظم و مستمر داشته باشید
برای اینکه به‌شکل تاثیرگذاری در ذهن مخاطبان بمانید و اعتماد آن‌ها را به‌دست آورید، باید یک برنامۀ مشخص و مستمر برای انتشار پست‌هایتان، داشته باشید. نرم افزارهایی مانند buffer این کار را به‌صورت خودکار برایتان انجام می‌دهند؛ به این صورت، که شما محتوای هر پست و زمان انتشار آن را در نرم افزار وارد می‌کنید، سپس خود نرم افزار به‌صورت خودکار، پست را منتشر می‌کند.

تقویم محتوایی و برنامه فعالیت‌تان را با توجه به محصول و مخاطب هدفتان مشخص کنید. مثلا شاید مخاطب هدف شما، قشر کارمند باشد، بهترین زمان فعالیت شما، بین 12 تا 1 ظهر و 5 بعد از ظهر به بعد است. یا مثلا اگر مخاطبتان گروه سنی نوجوان باشد، بهترین زمان آن آخر شب خواهد بود.

9- کال تو اکشن را فراموش نکنید!
کال تو اکشن (call to action)، یعنی مخاطب را برای انجام یک عمل مانند خرید، معرفی به دیگران، دنبال کردن وب‌سایت یا کانال‌های دیگر، ترغیب کنیم. بعضی از پست و استوری‌ها در اینستاگرام، به‌طور مستقیم مربوط به فروش محصول نیست؛ اما دقیقا همین هدف را دنبال می‌کند. (البته کمی زیرپوستی!)

اتفاقا قرار دادن این نوع پست و استوری‌ها، جذاب و تاثیرگذار است. ما چند نمونه از پیج‌های داخلی و خارجی را بررسی کرده و پیشنهاداتی برای ایجاد یک کال تو اکشن مناسب و حرفه‌ای برای شما آماده کرده‌ایم. نمونه تصاویر مربوط به فروشگاه اینستاگرام خانومی که در این زمینه خوب عمل کرده است، می‌باشد.

[ شنبه 26 ارديبهشت 1399برچسب:, ] [ 13:22 ] [ omid ] [ ]

محصولی برای فروش در اینستاگرام

محبوبیت اینستاگرام در بین مردم، به‌خصوص مردم کشور خودمان، آن را به گزینۀ خوبی برای فروش محصولات و خدمات تبدیل کرده است. در بستر اینترنت مانند اینستاگرام یا سایت فروشگاهی، محصول شما توسط میلیون‌ها نفر دیده می‌شود؛ در صورتی که، فروشگاه سنتی شما در یک منطقه، شاید در طول روز، فقط صد یا دویست نفر ورودی داشته باشد.

خوشبختانه در اینستاگرام هر محصولی از جمله محصول فیزیکی، مجازی و همچنین خدمات را می‌توانید بفروشید. مثلا:

  • فروش محصولات هنری و صنایع دستی در اینستاگرام 
  • فروش لباس، کیف، کفشۀ، جوراب
  • فروش زیورآلات در اینستاگرام
  • فروش محصولات خوراکی خانگی مثلا شیرینی، کیک، ترشی، مربی
  • فروش کتاب در اینستاگرام
  • فروش فایل هایی مانند پی دی اف، پادکست یا ویدیو
  • فروش لوازم جانبی موبایل یا لپ تاپ 
  • فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
  • فروش عروسک در اینستاگرام

مثلا یک نمونۀ آن، فروش محصولات هنری در اینستاگرام است که در این مقاله، کامل آن را آموزش داده‌ایم. 

محصول را از کجا تأمین کنیم؟

این هم یکی دیگر از دغدغه های مهم افراد است. ممکن است برای خودتان هم وجود داشته باشد. می خواهم بگویم که نگران تامین محصول نباشید. قرار نیست از همان ابتدا محصول داشته باشید. شما پیج را راه اندازی کنید، پست و محتوای بدرد بخور در آن بگذارید، کمی محصولتان را معرفی کنید. بعد از مدتی احتمالا سفارش هم می‌گیرید، بعد از آن می‌توانید، بروید و محصول را به همان تعدادی که سفارش داده اند تهیه کنید.

این را می خوام بگویم که نگران سرمایه اولیه نباشید. روی صفحه اینستاگرام تان وقت بگذارید. بعد از مدتی این موضوع هم حل می‌شود. حتی بسیاری از بیزنسمن‌ها هم اول سفارش می‌گیرند، سپس با سرمایه آن محصول را تهیه می‌کنند.

[ شنبه 12 ارديبهشت 1399برچسب:, ] [ 13:20 ] [ omid ] [ ]

استیکرهای کاربردی در استوری اینستاگرام

شما به عنوان یک کاربر، به استیکرهای مختلفی در بخش استوری اینستاگرام دسترسی دارید که هر یک از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارند. اگر مدیریت یک صفحه تجاری برای کسب‌وکارتان را برعهده دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا کاربرد هر یک از این استیکرها را برای توسعه کسب‌وکارتان بررسی کنیم. شما با استفاده از استیکرهای مختلف در استوری می‌توانید جذابیت آن را افزایش دهید و تعامل کاربران را تا حد زیادی افزایش دهید. علاوه بر ۳ استیکر قبلی که بررسی کردیم، برخی دیگر از استیکرها هم وجود دارند که عبارتند از:

استیکر اول) اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری اینستاگرام

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام، قابلیت اشتراک‌گذاری پست خود یا سایر صفحاتی که خصوصی نباشند در استوری است. به کمک این قابلیت به راحتی می‌توانید پست‌های صفحه خود را در استوری قرار دهید و به کمک آن تعامل کاربران را در پست خود افزایش دهید؛ به عبارت دیگر استوری کردن یک پست به شما کمک می‌کند تا بتوانید کاربران را ترغیب به لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست خود کنید.

استیکر دوم) کشیدن یک قاب به صورت دستی با استفاده از ابزار مداد (Pen tool)

ابزار داد (Pen) ابزاری کاربرانی برای خط کشیدن در استوری اینستاگرام است! با استفاده از این ابزار می‌توانید برای عکس‌هایی که در بخش استوری منتشر می‌کنید، به صورت دستی قاب ایجاد کنید یا متنی را به صورت دستی بنویسید. همچنین می‌توانید هر چیزی که در ذهن خود دارد، به کمک این ابزار پیاده کرده و جذابیت استوری خود را بیشتر کنید.

استیکر سوم) استفاده از ابزار متن (Text tool) برای قرار دادن نوشته

اگر استوری کاربران را دیده باشید، حتماً در بسیاری از آن‌ها متنی که کاربران نوشته‌اند را می‌بینید. ابزار Text به شما کمک می‌کند تا بتوانید متن دلخواه خود را در بخش استوری تایپ کنید و آن را با رنگ و اندازه دلخواه در استوری قرار دهید. جالب است بدانید این ابزار ۵ فونت مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد که به راحتی می‌توانید متن خود را با یکی از این فونت‌ها در استوری درج کنید. نکته جالب دیگر این است که با قرار دادن دو انگشت خود بر روی نوشته می‌توانید آن را کوچک یا بزرگ کنید و در موقعیت دلخواه خود قرار دهید.

استیکر چهارم) استفاده از استیکر گیف (Gif) برای درج تصاویر متحرک

یکی از جالب‌ترین استیکرهایی که استوری اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد، قابلیت قرار دادن تصاویر متحرک در استوری اینستاگرام است. اینستاگرام هزاران تصویر متحرک (GIF) در اختیار شما قرار می‌دهد و کافی است با استفاده از ابزار GIF موضوع موردنظر خود را جستجو کنید و تصویر متحرکی را در استوری خود قرار دهید. البته توجه داشته باشید که این ابزار در دسترس ایرانی‌ها قرار ندارد و ابتدا باید IP موبایل خود را تغییر دهید تا بتوانید از این ابزار استفاده کنید! البته برای نمایش تصویر متحرک به کاربران مشکلی وجود ندارد و کاربران ایرانی هم به راحتی می‌توانند گیف قرار گرفته در استوری شما را ببینند.

استیکر پنجم) استفاده از استیکر منشن (Mention Sticker) برای منشن کردن سایر کاربران

در بسیاری از مواقع نیاز به منشن کردن سایر کاربران در استوری اینستاگرام وجود دارد. قابلیت منشن کردن با استیکر در استوری اینستاگرام قابلیتی بسیار جذاب است که به راحتی می‌توانید نام کاربری سایر کاربران را در استوری خود قرار دهید. برای این منظور کافی است استیکر Mention را از بخش استیکر در استوری اینستاگرام انتخاب کنید و آی‌دی فرد موردنظر را درج کنید! پس از آن آن فرد را از میان لیست کاربران پیشنهادی انتخاب کنید و در استوری خود قرار دهید:

این ابزار زمانی که بخواهید به صورت مستقیم به یک کاربر اشاره کنید یا استوری شما مربوط به آن کاربر است، استفاده می‌شود! مثلاً فرض کنید یک عکس دو نفره با دوست خود گرفته‌اید و می‌خواهید اون را منشن کنید؛ کافی است بر روی عکس مربوط به استوری، آی‌دی آن کاربر را قرار دهید تا سایر کاربران بتوانند به صفحه کاربر موردنظر دسترسی داشته باشند. جالب است بدانید این استیکر ۳ نوع مختلف دارد که با هر بار کلیک بر روی آن، به راحتی می‌توانید ظاهر آن را تغییر دهید. با توجه به نوع و رنگ‌های یک تصویر یکی از آن‌ها به کار می‌آید و باعث زیبایی بیشتر استوری شما می‌شود. نکته دیگر این است که شما محدودیتی برای منشن کردن کاربران در استوری اینستاگرام وجود ندارد. اگر نمی‌خواهید از این استیکر استفاده کنید، کافی است کاراکتر @ را در ابزار Text بنویسید و سپس آی‌دی کاربر موردنظر را قرار دهید و از لیست کاربران پیشنهادی، کاربر موردنظر را انتخاب کنید و در بخش مناسبی از استوری خود قرار دهید.

استیکر ششم) استفاده از استیکر لوکیشن (Location Sticker) برای درج موقعیت مکانی نظیر شهرها

استیکر لوکیشن در استوری اینستاگرام یکی دیگر از پرکاربردترین استیکر‌های اینستاگرام است! با استفاده از این استیکر می‌توانید شهر موردنظر خود را در استوری قرار دهید؛ مثلاً فرض کنید به شهر ساری سفر کرده‌اید و در کنار دریا عکس گرفته‌اید و می‌خواهید آن را استوری کنید! کافی است با استفاده از این استیکر شهر ساری را در استوری خود قرار دهید و به راحتی به کاربران شهر موردنظر را اطلاع‌رسانی کنید. این ابزار برای کسب‌وکارها زمانی کاربرد دارد که بخواهند یک همایش یا رویداد را اطلاع‌رسانی کنند، اطلاعات آن رویداد را می‌نویسند و با قرار دادن لوکیشن شهری که در آن همایش برگزار می‌شود، به کاربران اطلاع‌رسانی می‌کنند. همچنین از طریق قرار دادن استیکر لوکیشن در استوری صفحاتی که پرایوت نیستند، به راحتی می‌توانید بازدید خوبی در بخش استوری یا حتی پست‌هایی که لوکیشن درج کرده‌اید را تجربه کنید.

برای استفاده از این ابزار ابتدا قابلیت Location موبایل خود را فعال کنید. سپس در بخش استوری استیکر لوکیشن را انتخاب کنید و در میان مکان‌های نمایش داده شده که مکان‌های نزدیک شما هستند یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به کمک جستجوی شهر موردنظر، آن را پیدا و انتخاب کنید و سپس در استوری خود درج کنید. این ابزار هم مانند استیکر Mention 3 حالت مختلف برای نمایش دارد که با هربار کلیک کردن بر روی استیکر آن، ظاهرش تغییر می‌کند.

استیکر هفتم) استفاده از استیکر ساعت برای نمایش زمان

استیکر ساعت یکی دیگر استیکرهای جذاب و البته سرگرم‌کننده است اما باعث افزایش تعامل کاربران نمی‌شود! این ابزار تنها برای اطلاع‌رسانی است و کاربرد دیگری ندارد اما قرار دادن آن در استوری خالی از لطف نیست.

استیکر هشتم) استفاده از استیکر نظرسنجی (Poll Sticker) برای دریافت نظر کاربران

یکی از استیکرهایی که به افزایش تعامل کاربران با صفحه کمک زیادی می‌کند، استیکر نظرسنجی در استوری اینستاگرام است. با استفاده از این استیکر به راحتی می‌توانید دو گزینه در اختیار کاربران قرار دهید که کاربران با کلیک بر روی آن نظر خود را ثبت می‌کنند. در نهایت می‌توانید ببینید کدام کاربران، کدام گزینه را انتخاب کرده‌اند و درصد کلی نظرات برای دو گزینه را هم ببینید:

برای استفاده از این ابزار بر روی استیکر Poll کلیک کنید و دو گزینه را برای کاربران بنویسید. همچنین می‌توانید سوالی هم در بالای آن قرار دهید تا کاربران بهتر متوجه منظور شما شوند.

استیکر نهم) استفاده از استیکر دما

استیکر دما هم مانند برخی از استیکرها تنها در اکانت برخی کاربران در دسترس است! با استفاده از این ابزار می‌توانید دمای موقعیت مکانی یا شهر موردنظرتان را نمایش دهید و با کلیک بر روی آن، ظاهر آن را هم تغییر دهید.

استیکر دهم) استفاده از استیکر تاریخ برای نمایش زمان موردنظر

استیکر تاریخ یکی دیگر استیکرهای کاربردی برای کاربران خارجی است؛ این استیکر برای کاربران ایرانی به دلیل میلادی بودن تاریخ آن خیلی مفید نیست اما باز هم برای نمایش تاریخ همایش‌های بین‌المملی می‌توانید از آن استفاده کنید.

استیکر یازدهم) استفاده از استیکر دوربین (Camera Sticker) برای درج عکس در کنار تصویر استوری

استیکر دوربین یکی دیگر از استیکر جذاب اینستاگرام است  که با استفاده از آن می‌توانید بر روی تصاویر استوری خود، عکس بگیرید و قرار دهید. جالب است بدانید این ابزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید چندین عکس بر روی استوری خود درج کنید. همچنین لازم است بدانید این ابزار ۳ استایل مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد که با کلیک کردن بر روی آن، تغییر می‌کند.

 

[ شنبه 6 ارديبهشت 1399برچسب:, ] [ 13:19 ] [ omid ] [ ]